onsdag 3 januari 2007

And they lived happily ever after...

Just nu befinner jag mig hemma hos min mormor och morfar i Stenungsund (s-d) för att jag städar vårdcentralen här fram till på fredag. I brist på grejer att göra hittade jag filmen Snövit och bestämde mig för att titta på den. Senast jag såg den var jag lite yngre och nu kunde jag se den "vuxenhumor" som finns gömd i Disneys filmer.

Men det som slog mig i slutet av filmen var frasen "And they lived happily ever after" dvs "och så levde de lyckliga i alla sina dagar".
Men finns det där ever after eller är det bara nåt dravell de lurar i oss? Jag vill gärna tro att det där ever after finns men har sett för många skilsmässor för att tro på det, jag hoppas att jag hittar den där prinsen som jag kan leva lycklig med i alla mina dagar. Han finns nog någonstans därute och det gäller bara att hitta honom. Eller så får han hitta mig...

Nu har nyår passerat i alla fall. Tack och lov för det så stressad som jag var dagarna innan ;)
Jag tror att alla hade trevligt, det verkade så i alla fall.

Jag upptäckte än en gång att jag skulle kunna leva på Malibu med ananas juice, det är inte bra... Någon lyckades dessutom ta en bild på mig när jag halsar ur bubbelflskan, får se till att mina paranteser inte får se den bilden ;) haha

Igår var jag på hockey dessutom :D
Dåligaste matchen jag har varit på! Platserna var grymma men matchen var bedrövlig. Frölunda var dåliga och Mora var ännu sämre! Det räckte att man tittade på en spelar så ramlade han.
Men som någon sorts kompensation hade vi grymma platser! 2meter från han som leder hela Goa Gubbar :D fatta lyckan.
Så nu kan jag de flesta ramsorna i alla fall.
Men det bästa den kvällen var nog ändå när jag hämtade min matchtröja som varit på "tryckning". Numera är jag stolt ägare av en tröja med tröjnummret 16 och namnet under är såklart Axelsson!
Äntligen gjorde jag det där efterlängtade trycket på ryggen, så nu är Anton förevigad på min tröjrygg :D

Inga kommentarer: