torsdag 25 januari 2007

Bra dag bra dag bra dag!

Idag är en bra dag! =) Snön är här o jag har bara haft halvdag i skolan o den halvan då dansade vi! Åh va kul vi hade! Ippa o Emma vi tre äger på discodans!!
Linda va kul det var att du var här igår vi träffas allt för sällan nu v får göra något åt det! Vi pratade om allt och inget igår ju och jag saknar våra stunder, så fast jag har fikaförbud så kan vi ju träffas. Du känner mig så bra ju och det är skönt. Sen var det skönt att höra hur du upplevt de två åre jag var med Erika o jag ber om ursäkt för att det blev som det blev o att du kände att du behövde "beskydda" mig, det var inte meningen att du skulle känna så. Linda jag älskar dig så otroligt mycket och fast vi inte träffas vet jag att du finns där för mig i alla väder! Jag hoppas du vet att jag finns här för dig i alla väder också!

Glad, glad, glad...
Det är min nya sång för dagen. Idag är jag jätteglad och jag känner att jag nästan klarar allt, men det gör jag inte det såg vi alla på salsan idag ;)
Emma du vet varför jag är glad och ni andra kanske får vet så småningom eller så får ni det inte...den som lever får se...

Inga kommentarer: