tisdag 16 januari 2007

Provardags!

Hej hej väldigt mycket hej.
Om en stund ska jag dra iväg till min kompis Lotten och prova klänningen hon vill att jag ska ha på en modevisning. Den kommer nog bli assnygg och det är hon som designat den ja menar det kan ju inte bli bätte.

Men den stora frågan är hur jag kunde gå med på det från början...tanken har aldrig slagit mig och när Lotten frågade var det så där tvekis på om jag skulle ställa upp. Grejen var ju att hon behövde en modell med samma storlek som hon själv har och sånna som hon känner.

Fram till den 23 maj har jag ett stort mål och det är att klara av att gå i höga klackar. Ska väl inte vara allt för svårt med Lotten och Ippas hjälp. haha

Det jag har hört om klänningen är att den skavara lång och vit och öppen i ryggen. Än så länge har jag inte sett klänningen men den låter oerhört snygg och längtar efter att få prova den, se hur den ser ur på osv. =)

På tal om klänningar (eller på tal om prison break som thor skulle sagt) så måte jag snart åka till Göteborg och kolla tyg och mönster till balklänningen så Ingela(lalalalalala) kan börja sy.

Men nu orkar jag inte skriva mer den här gången...

Inga kommentarer: