onsdag 24 januari 2007

Ja nu tänkte jag att jag skulle sätta mig ner och skriva lite om vad som hänt sen sist...
Klänningen jag provade hos Lotten var snyggare än jag trott och jag längtar tills jag ska gå visningen med den. Jag blev helt kär i den. Heja Lotten! =)
I lördags var jag, Emma och Ippa och fotograferade oss på The Studio och bilderna blev hur snygga som helst och jag älskar dom! Det var värt 1500kr! Dessutom är bilderna värsta killmagneten ;) moahahaha.
Annars har det inte hänt så mycket förutom att jag ska dansa hela förmiddagen imorgon och jag ska äntligen få skriva ett arbete om något som verkligen intresserar mig; Starka kvinnor genom historien. Finally!!!!
Jaja ha det så bra så länge så får vi se när jag skriver nästa gång...har skrivkramp just nu men när man minst anar det så kommer det en liten rad från mig igen.
Take Care!

<--- Min favorit bild från i lördags =)










Inga kommentarer: