måndag 29 januari 2007

Inte lika snabbt den här gången...

Okej det har kanske gått lite snabbt den här gången jag vet. Men vad ska man göra när man faller pladask? Det var kanske inte det mest genomtänka jag gjort men jag ville träffa dig och både tisdag och torsdag var så långt bort. Ippa var snäll nog att låta dig komma i lördags. Vi hade trevligt tycker jag, du såg lite skraj ut men det hade jag också gjort.
Men du vad vi hade det mysigt och kvällen gick alldeles för fort när det bara va du och jag.

Vi bestämde att vi skulle ses på tisdag nästa gång, men nu fick jag ett sms där det stod att det kanske inte gick för du slutar antagligen för sent så du hinner inte tajma mina tider för imorrn. Vi får se hur det löser sig. Men du ska veta att jag saknar dig Andreas!

Du kallar mig din älskling och hur mycket jag än vill säga det samma till dig så kan jag inte riktigt än. Förra gången jag sa de där tre orden jag älskar dig till någon gick det för snabbt och jag ångrade att jag sa det så snabbt. Denna gången ska jag inte vara lika snabb med att säga det trots att jag vill. Det kanske låter konstigt att jag både vill säga det och inte vill säga det men jag har en kompis som säger det med en gång till sina flickvänner och det går alltid åt skogen. Därför ska jag vänta med att säga det till dig men det betyder inte att jag inte tycker om dig. Och det betyder inte att du inte har en speciell plats i mitt hjärta.

Sen måste jag skriva att dina sms är nog bland de gulligaste jag någonsin fått! Jag ler alltid när jag får ett meddelande från dig.
Du underbara!

(Tack Johan för ditt lilla förmaningstal ska tänka på det du skrev.)

Inga kommentarer: