tisdag 9 januari 2007

Nytt sätt att tjäna extra pengar?

Idag när jag satt på bussen på väg till skolan läste jag tidningen Punkt.se. Jag är inte det största fanet av denna tidning eller av "modertidningen" Aftonbladet men jag läser den ibland i brist på annat. Idag var det Carolina Gynning som var krönikör, vilket hon är varje tisdag i och för sig. Jag läser hennes krönikor iblad och vissa gånger är de faktiskt bra, har en uppsatt på anslagstavlan som heter "Mer kärlek till folket" som är väldigt bra.

Idag summerade hon sitt 2006 i fyra punkter. Hon har skaffat sig ett fast jobb, har börjat i terapi och haft en konstutställning. Sista punkten heter "Jag har tröttnat på mina stora bröst". I denna punkt pratar hon om att brösten inte visar hennes rätta identitet men att de trots allt gett henne mycket här i livet men hon är nu redo att göra sig av med dem. Och inte ska hon bara plocka ut plasttuttarna, hon ska även sälga dem på ebay. Och om detta inte skulle vara nog så ska hon skänka alla pengar till offren i kriget i Rwanda. Visst det är en bra sak hon gör det för men vem vill ha ett par gamla siliconbröst hemma som tillhört Carolina Gynning?

Hon skriver också att hon ska gå från en dubbel D-kupa till sin naturliga C-kupa. För det första förstår jag inte varför man vill ha en dubbel-D-kupa, kan upplysa er om att en enkel D-kupa är alldeles lagom och ibland nästan för mycket...
Kan vem som helst sälja sina bröst på ebay?
Okej jag som inte har silicon instoppat kanske inte ska fundera på det om jag inte kommer på värsta lösningen till det, men visst hade det vart sköna extra pengar?!
Fast vad säger man till mormor att man har fått pengarna ifrån? Nä men jag sålde mina bröst...hmmmm skulle inte tro det va.

För den som vill läsa Gynnings krönika kan ni (förhoppningsvis lyckas jag med detta) klicka på länken som kommer snart eler kopirea in adressen i adressrutan där uppe....

http://aftonbladet.se/vss/punktse/story/0,2789,970771,00.html

Inga kommentarer: