lördag 9 december 2006

Äntligen!!

Äntligen har det hänt! Jag har fått träffa min största förebild här i livet; Jonas Gardell! Finns det någon mer underbar än honom? Han är den människan jag beundrar mest här i den lilla värld vi lever i. Han är sig själv rakt igenom och kämpar för sina rättigheter. Vad finns att inte gilla hos honom? Han är helt sjukt otroligt bra och så trevlig att det finns inte. Min dröm gick i uppfyllelse idag och det är hans förtjänst. Jag har fått krama den man som har gjort att jag orkar igenom dagarna. Hans böcker fick mig att inse att det finns många som är ensama och utstötta, precis som jag känt mig många gånger. Hans musik fick mig att skratta, gråta ch sjunga. Hans texter både sångtexter och utdrag från böcker har fått mig att inse meningen med livet och har fått mig att må bra igen. Hans låtar som "underbar-fan ta mig" handlar om att man får vara precis vem man själv vill vara Det är också min sol också min måne. Också min värld att vara den jag vill i. Jag är underbar; fan-ta mig!! Det finns inget bättre sätt att säga till en människa att hon duger.

Hans andra låttexter är även de klockrena och jag kan alla som finns på skivan.

Nu ska jag gå och lägga mig och drömma om den enda mannen (förutom närmsta familjen) som finns i mitt liv för tillfället.

Inga kommentarer: