tisdag 5 december 2006

Moahahaha

Nu kanske ni tror att det jag idag kommer skriva är ondskefullt(eftersom rubriken även är mitt ondskefula skratt) men så är icke fallet idag.
Nu alldeles nyss satt jag och funderade över hur jag svarar i telefonen beroende på vem det är och hur många gånger personen ringt den dagen. När Ippa ringer svarar jag oftast Hello my darling t ex. Men idag fick även Thor den frasen i örat när han ringde mig på lunchen. När jag då satt här i min ensamhet (självvald eftersom jag stängt in mig på mitt rum) och tänkte på det telefonsamtalet kom jga och tänka på ett annat telefonsamtal jag och Thor hade för några veckor sedan.
Emma och jag var på apoteket för att köpa salva till hennes läppar eller vad det nu var och Thor ringde. Emma orkade inte svara utan bad mig svara istället (vilket hon idag ångrar). Jag svarar hallå och får en stressd Thor i örat "Hej var är ni?" På apoteket svarar jag. Efter ca två sekunders tystnad frågar Thor vad vi gör där.
Hade jag varit en snäll kompis hade jag sagt som det var och snällt berättat för Thor att vi köpte salva till Emmas läppar men så snäll är ju inte jag så jag funderar i två sekunder och tittar mig omkring och säger sedan högt och tydligt:
"Vi köper kondomer till Emma"
Eftersom det var ganska tyst på apoteket hör alla vad jag säger och alla tittar på mig och tittar på Emma som fått en rödare nyans i ansiktet. Ska kanske tillägga att medelåldern var runt 65+ där inne.
Thor tappar fattningen lite men skrattar sedan och vi bestämmer att vi ses vid skåpen senare.

Emma skrattade också men vägrar erkänna att det var fruktansvärt roligt.

Jag kan upplysa er som läser detta att jag är mysiellt frustrerad just nu. För dig sominte vet vad man är när man är mysiellt frustrerad kan jag försöka förklara det genom att säga att et är samma sak som att vara sexuellt frustrerad fast man saknar myset istället för sexet...(ojsan vad jag låter som om jag är med i kristna skolgruppen på skolan haha)
Så om det finns någon mer där ute (framförallt av det motsatta könet) så är det bara att höra av sig för jag är inte svår. (inte särskillt i alla fall)
Fast jag kanske inte är så mysig att mysa med eftersom jag är lite lätt förkyld...hmmmm....jaja ni kan höra av er ändå ;)

Känns som mina senaste bloggar har följt ett visst tema och säg till om ni anser det vara stötande eller provocerande för då sitter jag och låtstas vara den där söta lilla flickan många intalar sig att jag är...

Moahahahaha

Se där! Nu kom det ondskefulla skrattet i alla fall utan att det var meningen. =)

När vi ändå är på den nivån kan jag lika gärna dra ett skämt som Emma berättade idag för man vet aldrig när jag är i så här fin form nästa gång.

Vet du vad en kravbanan är?
???
En banan utan sprut

Så där nu kan ni klura på den en stund...

På tal om Emma....
Vet ni vad det roligaste Jesus sa som han aldrig sa är?
Kom nu ketchup så går vi!!

Nä nu ska jag sluta så ni slipper läsa fler dåliga skämt från mig ;)

Puss och kram kravbanan

Inga kommentarer: