torsdag 2 april 2009

Mys morgon

Idag har jag haft/har en riktig mys morgon. Sov gott fram till halv nio då jag vaknade och mornade mig en stund i sängen sen gick jag upp lagom till nio nyheterna som jag avnjöt tillsammans med ett bubblande fotbad som var bra för fot och själ. Frukosten blev några rostade smörgåsar och varmt vatten med en halstablett i. Och nu ligger jag i fotöljen och ser på någon heldålig film på Canal+, Epic Movie tror jag den heter.

Så damp posten precis ner på dörrmattan, ser ut att vara nånting från svenska kyrkans unga, kanske nånting mer.
Om en stund tror jag att jag ska smsa Kattis och höra vad de har för sig idag och klockan 17 är det dags för jobb igen, sista för den här veckan tror jag....

På söndag kommer Richard hit och ska sova på våran soffa. Kanske blir det en tur till Klövsjö för att hälsa på kusinerna i fritidshuset där....

Nu ska jag hämta posten.

Kärlek!

Inga kommentarer: