torsdag 23 april 2009

Just dance!

Åh vad jag saknar att bara dansa en hel natt med Ippa och/eller Linda! Bara gå ut på krogen och svinga de lurviga till härliga toner. Kan sakna det ganska mycket, speciellt som det inte är samma "danskultur" på krogen här som hemma, eller också rör jag mig bara i fel kretsar.... Visst finns det dansgolv här också men inte så stora och inte så mycket folk på dem så det vore en dröm att gå ut hemma på Respekt eller helst Trädgårn' men men... Jag får väl dansa hemma istället.

Men det känns lite svårt just nu eftersom jag har världens nackspärr sen i tisdags kväll. Har sjukskrivit mig både igår och idag. Imorgon är jag ledig så jag ska försöka jobba i helgen. Det blir ju bättre och bättre för varje dag.

Saknar mina kompisar just nu, inte bara dansandet utan bara hänga i vårsolen med en smoothie. Är ju inte samma sak att göra den själv på lunchen och hetsdricka den innan man springer
tillbaka som att dricka en från Fröken Olsson i lugn och ro på nån solig parkbänk ;)

Jaja men nu ska jag krypa ner under täcket efter en dos liniment på nacken och så ska vi se nån film....

Kärlek!

1 kommentar:

anna sa...

Oooh... vågar du verkligen skriva så okristliga saker som att "dansa hela natten"?? :P:P hihi