tisdag 31 mars 2009

Vår??

Idag har det varit riktigt varmt och skönt här i Östersund, hela 10 grader var det när jag kom hem. Tror i och för sig att termometern var i solen då men skit samma.
Så våren är väl på väg äntligen! Fast jag känner mig lite halv förkyld, men det ska man väl på våren också...
Pratade med en gammal kollega idag, han behövde fråga om råd. Kul att prata med honom och att han vände sig till just mig =)

Har suttit och skrivit ner schemat för våren och sommaren om det blir som det är tänkt. Skriva ut så man kan ha det på kylskåpet och slipper ta fram pappret varje dag för att se hur man jobbar dagen efter.
Mellan varven går jag ner till tvättstugan och slänger i en ny maskin och slänger in i torktumlaren. Tråkigt med tvätt! Tur att Johan drar halva lasset men om en timme är det min tur igen...

Idag blev det ett kort inlägg för nu ska jag fika lite Kärleksmums tror jag =)


Kärkek!

Inga kommentarer: