söndag 15 mars 2009

Soooool

Nu skiner solen utanför vårt fönster igen, härligt. Men det är kallt, typ minus sju grader men förhoppningsvis blir det lite varmare under dagen. Funderar på att ta en långpromenad med Johan idag, köpte nya skor igår, Walking skor som jag tänkte använda på jobbet då jag går mycket. Vattentäta och skor som andas låter ju ganska lovande tycker jag.

Förutom skor igår så hade jag och Johan lite tråkigt igår så vi åkte till Sundsvall och IKEA =) Vi behövde inget speciellt men kom hem med en massa saker. Som vanligt.
Sen tittade vi på Melodifestvalen och jag måste säga att jag tyckte rätt låt vann. Jag älskar ju i och för sig Alcazar men denna låten tror jag mer på i Eurovision i maj.

Nu ska jag dricka varm choklad och titta på de sista avsnitten på Prison Break på säsong 2.

Kärlek!

Inga kommentarer: