söndag 26 november 2006

Flum och trött

Idag är jag obeskrivligt trött. Eller kan nog beskriva känslan ändå, kan försöka så får ni avgöra om ni fattar vad jag menar. Känner mig tung i hela kroppen och seg i huvudet. Trött i huvudet som om man bara sovit några få timmar.
Varför jag är så trött? Om vi säger så här....det är inte mitt fel utan det är Ippas fel (Philippa). Hon sov nämligen över hos mig i natt och som vanligt låg vi och pratade...lite för länge. Höhö.
Men på 3 timmars nattligt prat hinner man gå igenom det mesta. Ett antal gånger.
Hur många gånger vi diskuterade hur duktig jag var på Liseberg kommer jag inte ihåg men det var väl minst en gång i timmen. Ni som inte vet vad jag gjorde på Liseberg igår känner mig kanske inte jättebra då i och med att ni antagligen inte vet vad som hände där i somras och frstår då kanske inte varför det jag gjorde var tvunget att göras på Liseberg. Förvirrande? Vad föeväntade du dig av MIG? Jag har ju sagt att jag är trött och hissen inte går ända upp (misstolka inte det där snälla Ippa!!).
Jaja nu har jag i alla fall jobbat och tjänat lite pengsingar som kommer komma den 23e december vilket är en helt värdelös dag för att dela ut löner på. Jag menar hur många behöver pengarna dagen innan julafton?? Visst behöer jag dom men de skulle vara varmt välkomna några dagar tidgare så man slapp låna från sina andra konton eller av sina föräldar som inte heller ar några pengar just då.

På tal om ingenting kan jag berätta att det utkämpades en tävling från Liseberg till centralen och på centralen igår kväll. Ippa och Erik tävlade omedvetet om vem som kunde prata mest och otydligast. Det var inte någon som vann men jag förlorade för jag ansåg mig besegrad redan på Avenyn runt omkring Valand typ. Ni anar inte vilken tävling det var! Spännande in i det sista. Jag vet de som tycker jag pratar snabbt och otydligt men de har inte träffat eliten i den sporten ;).

Nä nu sak jag skriva lite på mitt tal jagska hålla imorgon.
=)

Inga kommentarer: