lördag 17 mars 2007

Nu är våren kommen



Nu ska du höra nånting som jag vill tala om,
jag såg en lärka nyss, och det var våren som kom.
Nu är våren kommen,
nu är våren kommen,
alle lärkor börjar drilla då, just då.
Vårens eldar brinna,
vårens bäckar rinna,
vårens kvällar är så blå så blå så blå.

*Den blåa vårhimmlen*


Nu ska du höra nånting som jag vill tala om,
jag såg en flicka nyss, och det var våren som kom.
Nu är våren kommen,
nu är våren kommen,
alle flickor börjar tralla då, just då.
Tra-la-la-la-la-la
tra-la-la-la-la-la
vill du tralla ska du tralla så, just så.




Nu ska du höra nånting som jag vill tala om,
jag såg en pojke nyss, och det var våren som kom.
Nu är våren kommen,
nu är våren kommen,
alla pijker börjar vissla då, just då.






Så kom den äntligen, Våren! :) Och vad jag har längtat efter den :) Har ni tänkt på hur glad man blir av våren? Det är helt otroligt vad lite sol kan göra *skratar


Allt bra händer den här våren känns det som; The Ark vann melodifestivalen, The Ark spelar på Trädgårn och jag har biljetter dig och man blir glad :)


På tal om The Ark så har jag införskaffat mig en egen The Ark-hylla :)


*The Ark-hyllan*

Kärlek!


Inga kommentarer: