måndag 5 mars 2007

Gott & Blandat

Tjabba, Tjena, Hallå!
Nu var det ett tag sen jag skrev sist. Jag har hunnit vara ute på praktik en vecka på min gamla skola. Jag börjar nu överväga läraryrket starkt och tänker i så fall jobba på låg-mellanstadiet. Jag hade en underbar vecka och hade kunnat stanna en vecka till, minst!

Jag har även hunnit med en sväng till Respekt och det gick väldigt bra, höll mig ganska lugn och fin (våga inte påstå nåt annat Ippa o Emma!!) Emma är skyldig mig en cider efter att hon förlorade ett vad :D

Sitter och lyssnar på min favorit radiokanal; Lugna Favoriter. Jag är helt besatt av den kanalen och hörde låten It's a heartache med Bonnie Tyler och kom då att tänka på en favorit låt, Total eclipse of the heart. Den är så underbart bra, den har nog den bästa textraden i historien:
Once upon a time I was falling in love
Now I'm only falling apart
There's nothing you can do
Total eclipse of the heart

Finns det någon bättre textrad?

Aja nu ska jag överväga att slänga mig i sängen o krypa ner under täcket och bara tycka synd om mig själv (håller på att bli sjuk)

Kärlek!

Inga kommentarer: