onsdag 21 mars 2007

Det är nåt märkligt som händer...

Leende guldbruna ögon, har jag förälskat mig i. Just dina guldbruna ögon. Så blå kan de aldrig mer bli.
Så sjunger Christer Sjögren och Arvingarna just nu på min dator. Vet ni varför? Jo för att jag har "dåligmusiksmakperiod" detta är hemskt kan jag berätta för er alla! Jag älskar just nu alla de där låtarna man i vanliga fall inte skulle gilla. Men så klart så finns det undantag som bekräftar regeln... "Älskar dig nu" med Joakim Hillson är en riktig favorit idag. Den texten är så oerhört bra och stämmer in så bra på mig just nu :)

Vi är inte redo för någon vuxen värld, det finns för många gropar där.
Jag vill inte missa det som händer nu, för imorgon kan det va försent.
Jag kan inte stanna, jag får ingen ro, jag söker nått annat, tur o retur!
Jag vill så gärna! Men jag vet inte hur!

Jag älskar dej nu! Men jag kan inte lova nått,
imorgon har jag gått, mina tankar för mig bort!
Jag är rädd att fastna här, att bli sådär lyckligt kär!
O att aldrig mer, aldrig mer få vara den jag är!

Den delen av låten är så grymt bra och det där med vuxenvärlden är precis hur jag känner inför framtiden. Det var en slump att jag hittade låten men nu är jag helt galen i den.

Nu är det bara en vecka kvar tills Arvid ska opereras...det kommer gå bra det vet jag men man är alltid lite orolig för att nåt ska gå fel. Och jag vill inte att nåt ska hända med min lilla prinsbus. I helgen ska jag till pappa och busa med Arvid, vi ska busa så mycket så han kiknar av skratt. Okej det är rätt lätt det är bara att kasta honom mellan oss jag och Richard så har vi en skrattande bror ;) Lilla fjantarvid ;)

Nä nu tror jag att jag ska skriva lite på projektet eller göra nåt annat som är viktigt :)

Kärlek!

Inga kommentarer: