måndag 12 februari 2007

Underbar helg!

Vilken underbar helg det har varit! Det roligaste var när jag va hemma hos Ippa i lördags och kollade Melodifestivalen. Åh va roligt vi hade! Josefine, Bella, jag och Ippa. Vilket gäng!
Heja The Ark! Dom kommer vinna alltihopa här i Sverige! Men vi hade kul och sen när Bella och Josefine hade gått var det jag och Ippa kvar.
Jag säger bara en sak; dela aldrig en 1,5mans säng med Ippa ;) hon brer ut sig. haha
Stackars Hasse som sprack! (en tyst minut för honom) Vi sörjer dig Hasse och du var mysig att sova med. (fråga Ippa haha)
Vi låg och pratade till 5 på morgonen och vid 4 kom vi på att klockan var 10 i Thailand så vi ringde Johan.

Han lät lite förvånad när vi ringde och när vi sa vad klockan var frågade han varför vi inte sov. Stackars lilla förvirrade Johan =)
Men åh va kul det var att få prata med dig. Och skönt att få höra din röst! Saknar dig mer och mer. Ska bli skönt när du kommer hem och jag kan terrorisera dig på telefon ;) moahahaha.

Nä nu ska jag ägna mig åt något roligare...som att lägga Harpan eller liknande.

Kärlek!

Inga kommentarer: