söndag 4 februari 2007

Alla var glada

Emma, Tack för en underbar helg! Åhh va underbart vi har haft!
Först Respekt i fredags och det finns bara en sak att säga: vi måste ut igen du och jag!
Vad var det vi sa till mamma dagen efter? Gunilla var glad, Emma var gladare men Frasse han var verkligen gladast av alla. Lilla Frasse ja, han va verkligen glad han. Haha.
Men det var ju vi också så det spelar ju ingen roll. Kanske ska dra ner på antalet drinkar nästa gång eller vad säger du? Vi skulle kanske satsat på han med pappan som jobbade på Volvo...då hade vi kanske säkrat vår framtid haha.
Sen var det hockey. Eller först var det ju dags att stiga upp och åka till Kungsbacka för att titta när din bror tatuerade sig. Sen var det Pizza på Avenyn (den va god den *mums*) och SEN var det hockey.
Vi skulle pajat cykeln! Fegisar är vi allihopa! haha
Matchen va hur jämn som helst och sen på vägen tillbaka höll vi på att hamna på Golden. Inte bra. Killarna måste trott att vi var galna. Eller...de var ju i och för sig ganska glada. haha
Synd att du inte kan hänga med ikväll hade varit kul!

Ippa my darling! Har läst dina bloggar och jag säger bara att om du så mycket som ens tänker på Älvsborgsbron så slår jag ihjäl dig! Fattar du det?? Vill inte att du ska må dåligt men det finns inte så mycket jag kna göra utom att finnas här för dig som jag redan gör. Säg till om jag ska göra nåt mer!

Linda vi måste träffas snart igen det går alldeles för långt mellan gångerna! Vi ska fixa så du får träffa Andreas snart så du inte känner dig utanför haha.

Sandra hockeyn får vänta till nästa säsong då jag har pengar igen. Vi får kolla slutspelet sen när det dar igång hemma hos nån.

Emilie. Haha vårat utvik kommer bli det grymmaste på år och jag skojar inte! Har glömt bort numret till Cafe men det är ju lätt att hitta. Åh va kul det skulle vart! =)

Erik vi måste träffas snart jag vet men jaghar som vanligt fullt ös medvetslös.

Johan sakar dig! Längtar tills du kommre tillbaka hit till Sverige! Då lär du inte få en lugn stund för jag kommer terrorisera dig moahahaha hör mitt ondskefulla skratt. Du är en av mina närmsta vänner och jag vet att du alltid ställer upp när jag behöver dig! Jag finns här för dig med trots att det är en lustig situation. Ippa tycker om dig det vet du va? Du har förresten aldrig tackat mig för att jag presenterade er för varandra ;)

Andreas, min prins! Behöver jag säga mer?

Familjen - utan er hade jag aldrig orkat. Ni finns alltid där för mig och jag älskar er över allt annat!!

Kärlek till er alla och ni som inte är uppskrivna står mig inte så nära... :p

Inga kommentarer: