söndag 4 februari 2007

En vacker brinnande själ...

Jag vet att jag redan skrivit en blogg idag men är helt enkelt tvungen att skriva om det som hände ikväll.
Nu ikväll var jag och Ippa i Annedalskyrkan på en ungdomsmässa som hette "Kärleken väntar". Den var hur bra som helst, tänk att det går att göra roliga saker i Svenska Kyrkan. Allt var toppen! Jag gick dit för att se vad det var men också för att se min kompis Erik. Han är med i dramagruppen DUGA i Annedal och de är med på dessa mässor.
Jag har aldrig sett Erik "in action" eller vad man ska säga men jag fick en chock. Shit vilken utståling du hade! Du brinner vrekligen och du är ägare till en så vacker själ!
Erik du är underbar och man ser din glädje, jag satt ocj log hela tiden när jag såg dig och din utrslåning. Jag lovar man såg ett sken runt om dig!
Du är en vacker brinnande själ som aldrig någonsin får slockna, för om du slocknar finns det inget hopp för människan. Vi behöver fler Erikar här på jorden.

Så Erik, låt din utstrålning stråla mer, låt din aura synas, låt alla andra också se den glädje du utsänder, fortsätt brinna och slockna aldrig!!

Kärlek! <3

Inga kommentarer: