fredag 2 februari 2007

Hatar Telia!

Jag hatar Telia! Jag har ringt, knappat och pratat med idioter där men inget hjälper!! Vad är det som är så svårt med att aktivera en reklamspärr???? Jag förstår allvarligt talat inte problemet. Jag vill inte ha reklam via sms och aktiverade spärren för ett år sedan eller nåt. Smsen fortsatte att komma. Jag ringde och klagade och idioten i andra änden svarade att det inte var nån spärr aktiverad så han gjorde det åt mig. Det var för ett halvår sedan. Smsen fortsatte att komma och jag har ringt och knappat in grejer på nån annan grej men inget hjälper...
Nu när jag skulle ringa idag var det deras nya "interligenta" funktion där man får prata in sitt ärende.
Jättesmart verkligen! Finns nog inget smartare!
"Ursäkta jag uppfattade inte vad det var du ville ha hjälp med" "REKLAMSPÄRR" skriker jag i luren. "Ursäkta jag uppfattade inte vad du ville ha hjälp med" Telefonen kan vara glad att jag inte slängde den i väggen.
FAN!! Hatar Telia!!!!!
Får se hur lång tid det dröjer innan spärren aktiveras...

Inga kommentarer: