måndag 8 juni 2009

100!

Mitt hundrade inlägg, tänk vad mycket skit jag skrivit här sen dess ;)

Men nu måste jag få skriva av mig den korta tid jag har kvar på min rast. Var på ett möte nyss på jobbet med de boende och de som bestämmer och nu är det väl mer eller mindre bestämt att de ska stänga matsalen på jobbet på helgerna för att spara 100-tusen i budgeten. Detta leder till att fler kommer sitta ensamma hela dagarna utan att se någon om de inte har hjälp av oss i hemtjänsten. De otroligt intelligenta som har tänkt ut detta kom ju i och för sig på en lysande ide tyckte de; ställa ner en micro som de kan värma sin mat i. Men de tänkte ju inte på vem som ska diska och värma maten till de som inte kan själva.

Jaja nog om det, nu ska jag pussa Johan och gå till jobbet.

KÄRLEK!

Inga kommentarer: