måndag 27 oktober 2008

Jag förstår inte varför vissa människor inte kan komma över vissa saker och bara inse hur det ligger till och gilla läget.
En nära släkting till mig, nämner inte vem, är fortfarande emot att jag har flyttat upp till Östersund och Johan. Hon sa senast idag att om jag inte hade blivit lovad fast schema i hemtjänsten så hade jag inte flyttat upp. När jag då talade om för henne att jag hade gjort det ändå, att det inte funkar att ha ett förhållande på 80mils avstånd så sa hon att jag var för ung för att satsa på ett förhållande så här seriöst.
Dom orden sårar enormt, framförallt som hennes egen dotter träffade sin man när hon va 17 och gifta sig med denne innan hon fyllt 22. Han är 5 år äldre och 17 resp 22 tycker jag är en större ålders skillnad än 20 resp 27...
Jaja hoppas att det löser sig snart...

Inga kommentarer: