måndag 25 februari 2008

Nervositet

Det är mycket som händer nu. I veckan tänkte jag ta tag i min arbetssituation och försöka få ordning på den och min psykiska hälsa som kanske inte är den bästa just nu. Tur att familj och vänner finns! Och jobbarkompisar som ställer upp för en och är i allmänhet goda människor. =)

Sen är det ju dags för uppkörningen snart och bara det är ju sjukt nervositetsframkallande! Jag vill inte kugga igen! VILL INTE! Men alla säger att det kommer gå bra och det är väl bara att lyssna på dom personerna. Jag har i alla fall fått lite erbjudanden att få låna bilar och sånt om jag klarar det. Ska bland annat köra på isvägen i Sunne och det ska bli kul. Tänk att få köra på en sjö!
Kände mig lite stolt idag faktiskt då jag körde 90/100 på landsvägen, har annars kört i typ 80 så det här var ett framsteg. Jag är inte lika rädd för isen längre ;)

Vad har jag mer att berätta? Ska jobba imorgon som vanligt och jag hoppas att Kopka är tillbaka på jobbet nu efter sin skada. Hon ramlade på isen och slog i knät så det blev 4cm större än det andra knät. Sen blir det ju körer också och då ska vi leka lite med den större kören för att få bättre sammanhållning. Ska nog leka Funky Chicken med dem och hela havet stormar fast omvänt. Man tar bort en stol för varje gång men alla personer stannar o tillslut ska alla sitta på samma stol.

Jaja nu ska jag avsluta här o hoppas att Ippa ringer snart. Hoppas jag kommer kunna sova inatt och inte ligger och funderar på uppkörningen för mycket.

Kärlek!

Inga kommentarer: