onsdag 27 februari 2008

Hoppas...!

Ja nu ligger jag hemma i soffan och vilar, har fått några timmar ledigt innan konfirmanderna och då ska man vila så man inte går ner sig helt. Har slappat med en film och bara tagit det lugnt, tittat igenom lite grejer jag ska läsa tills ikväll, bibeltext och frågesport osv. Men just nu känner jag mig rätt okej, utmattad efter "kollapsen" förra veckan och nervös inför uppkörningen. Jag har gått och spänt mig för samtalet med Shermine och Göran och för uppkörningen. Men allt känns relativt bra nu, jag hoppas att det är på väg uppåt nu.
Efter samtalet med Göran och Shermine grät jag en skvätt men jag är belönad med underbara kollegor som tar hand om mig, de kramade om mig och tröstade. En av dem ringde mig bara för att höra så att jag var okej. Så nu känns det bra, det kommer nog gå bra det här. Jag hoppas det i alla fall.
Hoppas är något jag gör idag, hoppas att det kommer lösa sig på jobbet. Hoppas att uppkörningen ska gå bra. Hoppas att....ja hoppas i allmänhet.
Shermine sa att hon saknade den gamla Gunilla, hon vill ha tillbaka henne och förhoppningsvis kommer den Gunilla tillbaka inom en snar framtid. Det finns hopp för det ;)

Nu ska jag läsa mina grejer och sedan gå ner till jobbet igen.
Hoppas allt löser sig =)

Kärlek!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hoppas oxå för din skull! Men jag vet nåt som du oxå innerst inne vet o det är att du kommer att klar detta galant! Kör inte för fort på uppkörningen så kommer allt att lösa sig!
Älskar dig!