onsdag 9 maj 2007

Konsten att sakna skolan...

Hur vettigt låter det på en skala att sakna skolan? Ja jag vet det låter rätt sinnesrubbat men så är det; Gunilla saknar skolan. Och då har jag ändå bara varit borta två dagar. Hur ska det då bli efter den 8e juni? Fast då kommer jag ju inte att gå hemma som jag gjort dessa dar i och för sig.

Men man blir lite "oroad/rädd" när man kommer hem från skolan på måndagen och har 37,9 i kroppstemperatur och sedan ligger utslagen i sängen hela tisdagen med 38,0 hela dagen. Hur ska det då gå till helgen? Kommer jag att vara frisk till på fredag då det är dags för en helkväll på Respekt igen? Jo men det måste jag ju för Johan kommer ju ner från Åsele och vi ska ju ut tillsammans ju. Hur kommer detta att gå? Shit är den första tanken som kommer upp i huvudet.
Men nu när jag varit feberfri idag så är jag nästan helt säker på att jag kan ge mig ut och svänga de lurviga =)

Just nu sitter jag och gör just ingenting, har allmänt tråkigt. Alla mina kompisar är i skolan eller på jobbet eller nåt annat, lillebror är i skolan, mamma på möte och jag är trött på att kolla film.
Fast det var länge sen jag kollade på Pay it forward så kanske ska kolla den och låta tårarna spruta =)

Jaja hur som helst så orkar jag inte skriva mer nu. Jag lovar att lämna en fullständig rapport om allt som hände och inte hände på Respekt på fredag ;)

Kärlek!

Inga kommentarer: