onsdag 3 december 2008

Lusselelle

Just nu sitter jag i mitt extremt varma kök, nämligen 24,6 grader varmt är det här inne och jag vill inte öppna något fönster för jag bakar och är rädd att förstöra degen. Jag har bakat lussekatter idag därför är det så varmt. Dom blev faktiskt helt okej, inte lika goda som mammas men ätbara så Linn kan se fram emot hembakade lussekatter och bortabakade pepparkakor i helgen.

Ja Linn kommer i helgen och ska mysa med mig här några dagar, så då blir det relaxen på Storsjöbadet, Åre och Jamtlis julmarknad bland annat. Och lite vin också och massa massa prat om allt och inget, som vanligt.

Men nu ska jag skjutsa in sista plåten i ugnen och sen ska jag förbereda myskvällen med Johan. Första kvällen på 5 dagar vi kan umgås så det ska bli mysigt.


Kärlek!

Inga kommentarer: