torsdag 4 december 2008

Let it snow

Nu sitter jag med datorn i knät framför tvn och tittar på någon dokumentär om Eva Braun och Hitler. Vet inte om den är bra eller inte, slog precis på den. Men vill ha på något på dumburken nu när jag är ensam och inte har något att göra och Johan är i Vemdalen med Kattis för att köpa en mössa. Fast det är ingen fara med mig, ska jobba om en stund så sitter här i väntan på att äta lunch och sedan promenera till jobbet. Har egentligen ingen lust att jobba just nu. Har i och för sig ingen lust att gå hemma heller. Och inte vet man hur mycket kläder man ska ta på sig heller. Termometern visar på ca 3 minus grader men av erfarenhet vet jag att det kan vara mycket mycket kallare när man väl kommer ut. Så får jag säkert nån jobbig tur idag med massa gnällkärringar. Usch och fy! Jag är trött på som nu!

Men nu ska jag gå och blåsa håret torrt.

Inga kommentarer: